20 konferencija o call centrima

Održana je 30.11.2017.


01

NAŠE VRIJEDOSTI


Misija


Udruga je osnovana s osnovnim ciljevima promicanja, razvitka i unapređenja djelatnosti upravljanja kontaktima u multimedijalnim interaktivnim kanalima u Republici Hrvatskoj..

Vizija


Zadržati vodeće mjesto među promicateljima znanja o novim tehnologijama multimedijalnih interaktivnih kanala komunikacije

Statut HCCU


Upoznajte se sa statutom HCCU udruge. Na ovom liku ga preuzmite u PDF formatu

02

O nama


about img

Hrvatska udruga call centara

Udruga je formalno osnovana i registrirana 2008.
Prije toga je grupa entuzijasta pokrenula aktivnosti okupljanja stručnjaka u djelatnosti upravljanja kontaktima. Neformalna druženja i razmjene iskustava potvrdila su potrebu formalnog organiziranja. Po osnivačkoj skupštini HCCU je službeno registrirana u Uredu za udruge Grada Zagreba. HCCU organizira jednom godišnje tradicionalnu CC konferenciju.

Prva je održana 1998. godine u suradnji s Zagrebačim Velesajmom kao popratna manifestacija uz sajamski projekt INFO. Članovi i podupiratelji prihvatili su tu ideju i svake godine pripremaju zanimljive programe.
Prvih godina u vrijeme razvoja kontakt centar industrije u RH imali smo i ućešce stranih predavača. Danas je praksa da su predavači ugledni hrvatski stručnjaci. Konferencija je mjesto susreta stručnjaka i razmjene znanja i iskustva. HCCU i konferencije se ne bi održali da nije bilo dragocjene pomoći od prvih dana do danas.

Oni zavređuju da ih se posebno navede: Zagrebaćki Velesajam, Zagrebačka banka, APIS IT, Logos odnosno Asseco See, Infoarena, Sedam It, Avaya, Combis i .....mnogi drugi.

Glavna pogonska energija udruge je nesebičan entuzijam članova i brojnih nečlanova koji kontinuirano daju snagu HCCU.

Pravni  podaci o udruzi

HCCU - Hrvatska udruga call centara

OIB: 39296126491
IBAN: HR5324840081105054823
Sjedište udruge:  10000 Zagreb,  V. Varičaka 10

info@hccu.hr

Udrugu zastupaju: predsjednik i podpresjednik 

 

Aenean commodo ligula eget dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet.

Pellentesque elementum, lacus sit amet hendrerit posuere, quam quam tristique nisi, nec ornare ligula magna id nisl. Donec blandit enim ac semper facilisis. Curabitur eu laoreet mauris, eget fermentum velit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet. Dolore magna aliquam erat volutpat.

03

Prijavnica za konferenciju



04

Program 20 konferencije održane 30.11.2017



Pozivno pismo učesnicima 20 konferencije

Organizator: HCCU – Hrvatska call centar udruga
Organizacijski partner: Tribina grada Zagreba
Generalni sponzor: Asseco See doo
Sponzor: Storm Informatika doo

Organizacijski podržavaju:
Contact center Akademija
Consultor Astra doo
GELD DATA doo
Radilica doo
Medijski partneri:
www.suvremena.hr
http://www.event-planner.com.hr/



20. Call centar konferencija
Zagreb, 30.11.2017. - Tribina grada Zagreba, Zagreb, Kaptol 27



Program


8.30 – 9.00 Registracija učesnika
9.00 Otvaranje i pozdravno slovoMartina Milić Kravar, voditeljica konferencije i Miho Pitarević, predsjednik HCCU 


9.15 – 10.00 Pozvana izlaganja:

  1. Emil Perić, HGK Udruženje za IT: “ Digital Transformation: How Information & Com-munication Technologies are disrupting Established Industries & Digital Hub EDITA Story”
  2. Dr.sc Ivana Greguric, VPŠZ: “Etika u digitalnom vremenu”
  3. Dr.sc. Ana Sović Kržić, FER / Hrvatski robotički savez: “O robotizaciji”

10.00 – 11.20 Blok 1. Virtualizacija i robotizacija u upravljanju kontaktima


  1. Andrija Gligora i Krešimir Šuljak, Asseco SEE doo: “Virtualna poslovnica nova sastavnica Kontakt centra”
  2. Nataša Perić, Brand Embassy i Iskra Tanjga, STORM Informatika doo: “Monitoring i moderiranje digitalnih kanala društvenih mreža- novi zadatak kontakt centra”
  3. Tvrtko Stošić, Avaya: “Budućnost je već počela…. Umjetna inteligencije (chatbots) u customer care-u..””



Okrugli stol - Panel: Digital road to better service delivery



Moderator: Viktor Hlača, HT i Miho Pitarevic, HCCU

Panelisti:
  1. Andrija Gligora
  2. Emil Perić
  3. Nataša Perić
  4. Tvrtko Stošić



11.20 – 11.30 INFO: Nove ponude telekom usluga za članove HCCU



11.30 – 11.55 Odmor - Coffe break


12.00 – 13.10 Blok 2. Okrugli stol – Panel “ GDPR”


Moderatori: Andrej Steven Horvat i Miho Pitarević, HCCU/h5>

Panelisti:
  1. Dr.sc. Tihomir Katulić, Pravni fakultet : ”Pravni okvir GDPR”
  2. Snježana Grgić, PRIVATNOST: “Osnovna edukacija osoblja kontakt centra i uloga “privacy officer”-a u organizaciji”
  3. Andro Marčev, HAKOM: “Iskustva lista “Ne zovi” i kalkulator privatnosti”
  4. Damir Paladin, Borea: “Privacy by redesign, risk analize i informacijska higijena”
  5. Slaven Matić, Raiffeisenbank Austria d.d.
  6. Marijan Bračić, Poslovna inteligencija d.o.o.


13.10 – 14.20 Blok 3. “Quality Management”

 

  1. Martina Galošić, Heraklea doo: Mjerenje kvalitete usluge u kontakt centru
  2. Gabrijela Horvat Savić, Erste&Steiermärkische bank d.d: Sustavno upravljanje kvalitetom usluge
  3. Marina Milić Kravar, Radilica doo: Desing Thinking – Powerful Tool for Quality Achivement
  4. Krešimir Šuljak, Asseco See doo: “Do we have and use right KPIs”



Okrugli stol - Panel: “Uvodenje novih KPI-eva koji će zadovoljiti potrebe: marketinga, prodaje, customer experience, customer & CC staff satisfaction u funkciji upravljanja kvalitetom”



Moderator: Viktor Hlača, HT

PPanelisti:
  1. Hrvoje Grubišić, Addiko banka d.d.
  2. Ivana Hobolja Škrtić, Raiffeisenbank Austria d.d.
  3. Gabrijela Horvat Savić,
  4. Marina Milić Kravar
  5. Krešimir Šuljak


14.20 Zatvaranje konferencije i ručak



Pozivno pismo učesnicima 20 konferencije/a>
05

BILI SU PREDAVAČI NA 20 KONFERENCIJI, HVALA VAM!


Dr.sc. Ivana Greguric

saznajte više

Marijan Bračić

saznajte više

Emil Perić

saznajte više

Dr.sc. Ana Sović Kržić

saznajte više

Ivana Hobolja Škrtić

saznajte više

Slaven Matić

saznajte više

Garijela Horvat Savić

saznajte više

Damir Paladin

saznajte više

Andro Marčev

saznajte više

Nataša Perić

saznajte više

Andrija Gligora

saznajte više

Snježana Grgić

saznajte više

Krešimir Šuljak

saznajte više

Ivica Sorić

saznajte više

Tvrtko Stošić

saznajte više

06

Novosti


Brand Embassy

Imamo rješenje za komunikaciji s korisnicima putem društvenih mreža


Prateći revoluciju na području korisničkih usluga koju pokreće nova generacija potrošača, novi načini komunikacije i prihvaćanje društvenih medija Storm informatika proširuje portfolio proizvoda za komunikaciji s korisnicima putem društvenih mreža.

Brand Embassy je vodeća platforma za pružanje korisničke podrške u segmentu digitalnih kanala komunikacije. Ova tehnologija spaja korisnika društvenih mreža s agentom korisničke službe u realnom vremenu pri čemu se služi sofisticiranim inteligentnim mehanizmom preusmjeravanja. Odgovarajući dijelovi korisničke podrške automatizirani su kako bi se povećala učinkovitost agenata pri izgradnjih trajnih odnosa s korisnicima. Tvrtke koje vode računa o korisničkom iskustvu svojih kupaca tijekom vijeka korištenja usluga („customer journey“) ostvaruju relevantno bolje rezultate kroz 10-15% povećanje prihoda uz 20% povećanje zadovoljstva kupaca*. Volumen korištenja telefonskog kanala u kontaktnim centrima bilježi kontantan pad, zbog sve većeg angažiranja korisnika kroz digitalne kanale. Prema nekim procjenama do 2020 godine samo 29% korisnika će se oslanjati isključivo na telefonske kanali kod podrške korisnicima**.

Nadalje predviđanja potvrđuju da čak i u "digitalnom dobu" ljudska interakcija ostaje vitalna komponenta zadovoljstva kupaca.

Nekoliko ključnih značajki platforme Brand Embassy:

  •  Zahtjevi korisnika i razgovori na društvenim mrežama, chatovima, forumi, blogovima, mobilnim aplikacijma i obrazcima za kontakt objedinjeni su na istoj platformi, što pozitivno utječe na kvalitetu agentovog pristupa pri velikom broju interekcija s korisnicima. Podržani su Facebook, Twitter, Instagram, email, chat, forumi i dr.
  • Kroz inteligentno proslijeđivanje i prioritiziranje upita korisnika platforma jedinstveno spaja korisnike s odgovarajućim agentom u realnom vremenu na temelju skupa vještina, odnosa i dostupnosti.
  • Integrirani CRM utemeljen je na podacima prikupljenim kroz komunikaciju na društvenim medijima s mogućnošću pregledavanja prošlih interakcija po svim kanalima, čime se agentima omogućava jednostavnije rješavanje korisničkih upita.
  • Izvještaji se mogu generirati po pojedinačnim kanalima, agentima, timovima, tagovima, slučajevima, te drugim relevantnim KPI-evima čime se unapređuju performance korisničke službe.

 Brand Embassy rješenje lako se integrira u postojeću infrastrukturu i sustave bez potrebe za velikim angažmanom unutarnjih resursa IT odjela. Rješenje se nudi kao cloud usluga (SaaS), dostupno je kroz sve glavne internetske preglednike te se neprekidno ažurira i održava. Brand Embassy globalni je lider u rješenjima digitalnih korisničkih usluga aktivan u više od 30 zemalja uz veliku bazu klijenata kao što su telekomi, financijske kuće, e-trgovina i drugi (neki od klijenata: Vipnet, Vodafone, Telefonica O2, T-Mobile, Societe Generale, GE Money, ING Bank, Alibaba Group, Lenovo, Samsung, Johnson & Johnson, Puma, KIA). Uz provjerene partnere Brand Embassy i Storm informatiku, klijenti će se osjećati sigurni u provedbi idućeg koraka u digitalnoj transformaciji.  prikaz objašnjava sve.

više informacija na www.brandembassy.com

07

Fotografije sa 20. konferencije


08

KONTAKTIRAJTE NAS


Podaci za kontakt

Molimo Vas kontaktirajte nas na naš mail: info@hccu.hr ili dopisom na našu adresu: Hrvatska call centar udruga, 10000 Zagreb, V. Varičaka 10

EMAIL

info@hccu.hr

10000 Zagreb

V. Varičaka 10